Steun onze missie.

Word donateur

Maak Samen met Ons een Verschil

Elke Bijdrage Telt.

Bij Stichting IKC Internationaal geloven we in de kracht van gemeenschap en de impact die elke individuele bijdrage kan hebben. Uw donaties spelen een cruciale rol in het ondersteunen van onze missie om inheemse culturen te behouden, educatie te bevorderen en empowerment van Inheemse gemeenschappen te versterken.

Uw donatie

Wat fijn dat je een donatie wilt doen aan Stichting IKC Int. Via deze pagina kan je een bedrag kiezen, de donatie toevoegen aan het winkelmandje en vervolgens afrekenen. Wil je liever zelf een bedrag kiezen? In dat geval kan je doneren door het bedrag over te boeken naar IBAN: NL97TRIO 0320728404 t.n.v. Stichting Inheemse Kennis Centrum Internationaal.

Wij willen je er tevens aan herinneren dat onze stichting is geregistreerd (op aanvraag 2024) als een ANBI-instelling, waardoor je giften aftrekbaar zijn voor de inkomsten- en vennootschapsbelasting.

Doneren als Vrienden van IKC

• Met slechts €5 per maand helpt u ons om educatieve materialen en middelen voor onze programma's te financieren.
  • Een donatie van €10 per maand draagt bij aan de organisatie van culturele evenementen en workshops, die essentieel zijn voor het delen en behouden van inheemse kennis en het bevorderen van de zichtbaarheid van de Inheemsen.
  • Met €25 per maand kunt u een significant verschil maken in het realiseren van grotere projecten en initiatieven, zoals het opzetten van onderzoeksprojecten, het bevorderen van internationale samenwerking en het bevorderen van de Inheemse positie.

Welk bedrag wil je doneren?

Hartenverwarmende Helper

Word een Hartenverwarmende Helper met een kleine maar krachtige donatie van €5 per maand. Uw bijdrage zorgt voor essentiële educatieve materialen en hulpmiddelen die de fundamenten van onze programma's versterken. Samen maken we een groot verschil met kleine stappen.

€ 5/mnd

Cultuurkampioen

Stap in de rol van Cultuurkampioen met €10 per maand en speel een directe rol in het behoud en de viering van inheemse culturen. Uw donatie helpt bij het organiseren van culturele evenementen en workshops, cruciaal voor het overdragen van inheemse wijsheid en tradities.

€ 10/mnd

Verandermaker

Word een Verandermaker met een genereuze bijdrage van €25 per maand. Uw steun maakt grotere projecten en onderzoeksinitiatieven mogelijk, die een diepgaande impact hebben op inheemse gemeenschappen en de bevordering van internationale samenwerking.

€ 25/mnd

Flexibiliteit in Doneren

Wilt u eenmalig doneren? Dat kan natuurlijk ook. Elke bijdrage, groot of klein, maakt een verschil en wordt zeer gewaardeerd. U kunt uw donatie direct storten op onze rekening, en daarmee ons werk en de gemeenschappen die we ondersteunen, direct ten goede komen.

Uw Steun, Onze Kracht

Uw donatie betekent meer dan alleen financiële steun; het is een teken van vertrouwen in ons werk en onze missie. Samen kunnen we een inclusievere, goed geïnformeerde en respectvolle wereld creëren. Laten we samenwerken voor een betere toekomst voor inheemse gemeenschappen en voor ons allemaal.

Doe Vandaag Nog een Donatie

Uw bijdrage is een investering in een rijkere en meer verbonden wereld. Word vandaag nog donateur en help ons een blijvende impact te maken. Bezoek [link naar donatiepagina] om uw donatie te starten. Elke stap, hoe klein ook, leidt naar grote veranderingen.

Samen bouwen we aan een betere toekomst. Dank u wel voor uw steun en betrokkenheid.

Beleidsplan-Begroting en Rapportages

Beleidsplan-Begroting